Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Gamifikace v cestovním ruchu
Kondratenko, Anna ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na gamifikace a možnost použití gamifikačních prvků v oblasti cestovního ruchu. Cílem práce je předvést gamifikace jako nástroje ovlivňování chování turistů a navrhnout vlastní produkt s gamifikačními prvky. V teoretické části práce je definován pojem gamifikace, kde jsou představeny herní prvky a herní myšlení, které tvoří podstatu tohoto jevu, a typy motivací hráčů a cestovatelů. Následně je uveden rámec pro gamifikační design. V páté kapitole jsou vymezeny základní pojmy z oblasti cestovního ruchu a jsou představeny způsoby použití gamifikace v cestovním ruchu. Teoretickou část uzavírají kapitoly šest až sedm, kde jsou popsány možná rizika použití gamifikace a zároveň i nejúspěšnější příklady jejího použití. Praktická část je věnována popisu nového gamifikačního produktu včetně grafického návrhu a harmonogramu zavedení aplikace na trh.
Gamifikace a její využití v marketingu atraktivit cestovního ruchu
Braunová, Natálie ; Bakos, Tomáš (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Cílem práce je navrhnout produkt s prvky gamifikace pro vybranou atraktivitu cestovního ruchu v České republice včetně jeho realizace. Jako partner projektu byl vybrán zámek Tachov ležící ve stejnojmenném městě v turistické oblasti Český les. Teoretická část práce je zahrnuta v prvních třech kapitolách, provázanost teoretické a praktické části zajišťuje čtvrtá kapitola, samotnou praktickou část tvoří pak kapitoly pět a šest. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy a definice z oblasti služeb a produktů v cestovním ruchu, dále jsou uvedeny současné trendy cestovního ruchu a vybrané aspekty související s marketingem atraktivit cestovního ruchu. Čtvrtá kapitola se zabývá kompletně samotným pojmem gamifikace a jejími principy. Analýze současné situace aplikace gamifikace v cestovním ruchu na území České republiky i v zahraničí se věnuje kapitola pátá. Poslední šestá kapitola obsahuje návrh gamifikovaného produktu vybrané atraktivity cestovního ruchu s možností jeho využití pro marketingové účely. Na základě realizace produktu a dalších poznatků je pak zhodnocen přínos gamifikace v oblasti cestovního ruchu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.